Narasja van Maanen
Senior Sales Representative bij Faster Forward

Biografie

Narasja van Maanen heeft zich de afgelopen jaren gericht op administratieve oplossingen bij verschillende organisaties. Met haar ervaring als Office Manager in de hypotheek-, verzekerings- en mediationbranche kent ze de werkzaamheden van een binnendienst door en door. Deze expertise gebruikt ze tegenwoordig om bedrijfsprocessen te optimaliseren en te besparen op je kostbaarste bezit: tijd. De afgelopen jaren doet ze dit door financieel adviesbureaus te analyseren en verbeteren met slimme software-oplossingen.

Met haar collega’s en partners van Faster Forward is het haar missie om organisaties zo effectief en efficiënt mogelijk te laten werken. Sinds 2006 doet Faster Forward dit met het Elements-platform specifiek voor het financieel advieskantoor. In dit all finance-platform staat het klantdossier centraal. Van daaruit beheren front- en backofficemedewerkers alle financiële producten van zijn klant. Doordat alle klantinformatie in één systeem staat, is klantbeheer eenvoudig uit te voeren. Hierdoor is Faster Forward Elements dan ook uitgegroeid tot dé software-oplossing voor actief klantbeheer.

Masterclass Stage Nazorg / Klantbeheer

Activeer klanten met slimme tools en teksten

De binnendienst moet commerciëler worden ingezet. Maar hoe pak je dit aan? Waar begin je mee? En levert het wel wat op?

Tijdens de masterclass legt Narasja uit waarom een proactieve benadering van consumenten jou meer omzet oplevert. Daarnaast geeft ze slimme tips & tricks om als binnendienst medewerker de klant te activeren. Dit kan onder andere met klantselecties, persoonlijke e-mails en activerende teksten. Daarnaast legt ze uit hoe software-oplossingen bijdragen aan het uitvoeren van deze handigheden.