Loek Peters
Acteur

Biografie

Nooit een managementboek gelezen en toch bij bedrijven binnenwandelen om te vertellen hoe ze beter kunnen gaan functioneren. Niet via een ellenlang cultuurveranderingstraject, maar gewoon door morgen te beginnen met drie eenvoudige stappen. Acteur Loek Peters doet dat al vijf jaar, met zijn Maak-De- Ander-Beter-filosofie.

Loek Peters (1974) is in 2000 afgestudeerd aan de toneelschool Amsterdam.

Sindsdien heeft hij honderden avonden op het podium gestaan in theaters in uiteenlopende producties. People places things, troije trilogie, othello. Hij is in meer dan 50 film en tv producties te zien geweest. Penoza, toren C, Achtste groepers huilen niet,

Als acteur faciliteer je je tegenspeler zo goed mogelijk zijn/haar rol te laten spelen. Deze manier van werken is geen liefdadigheid, maar zorgt ervoor dat iederéén zijn rol het beste kan spelen en dus het verhaal zo goed mogelijk wordt verteld. Door de ander beter te maken, kies je voor jezelf.

Masterclass Stage Tevredenheid

Zet jezelf in de spotlights en ontwikkel een loyale klantengroep voor jouw kantoor

Als binnendienstmedewerker heb je een bepalende rol of een klant tevreden is over de dienstverlening van het kantoor waar je werkt. Een advies kan nog zo goed zijn, als de uitvoering daarvan niet goed verloopt, zal de klant ontevreden achterblijven. Jij, als Client Officer, kan zorgen dat een klant loyaal blijft aan het kantoor waar je werkt. Door aandacht te blijven schenken aan de klant, ook nadat het eerste adviestraject is afgerond. Als Client Officer ben je de commerciële spin in het web en bepalend voor het succes van het kantoor. Tijdens de masterclass van Loek Peters en Antoinette Kalkman zetten we jou als Client Officer op een voetstuk en laten zien waarom dat belangrijk is om de loyale klantengroep te creëren.